woensdag 13 november 2013

Een kaartje in je brievenbus?

Wat ik mij plots afvroeg: hebben jullie al gehoord van de roze en groene kaartjes?  En van de roze lintjes?  Hier voor mij op mijn bureau hangen zo een roze en groen kaartje en ik vind ze eigenlijk wel mooi om naar te kijken.  Alleen zou het nog veel beter zijn als er iets mee zou gebeuren.

Misschien kunnen jullie hier nog wat bij helpen?
  • Het roze kaartje kan je sturen naar vrienden/familie/kennissen/… om hen aan te moedigen zichzelf te laten controleren op borstkanker.
  • Het groene kaartje dient dan weer om te versturen naar iemand die je kent die borstkanker heeft.  Om te laten zien dat je aan haar/hem denkt en te laten weten dat zij/hij er niet alleen voor staat.
  • En het roze lintje, tja, dat dient natuurlijk om te laten merken dat je met iedereen met borstkanker meeleeft…

Zou jij het ook niet fijn vinden om zo’n kaartje in je bus te krijgen?  Ik alvast wel!
 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten